Książkowy Alfabet

 

Zainspirowana filmem Anity z kanału Book Reviews by Anita postanowiłam polecić wam książki na każdą literę alfabetu. Ciekawi? To zaczynajmy!

Alyssa i czary

Bad Mommy. Zła mama

Czarownice nie płoną

Do zobaczenia nigdy

Efektor

Fale

Gwiazdy, które spłonęły

Heartstopper. Tom 1

Instytut

Jurassic Park: Park Jurajski

Kto porwał Daisy Mason?

Listy pełne marzeń

Małe wielkie rzeczy

Najszczęśliwsza

Ostatni dom na zapomnianej ulicy

Pod kluczem

Rytuał łowcy

Sadie

Trzynaście

Umorzenie

Wrzask

Za zamkniętymi drzwiami

Czytaliście jakąś z tych książek? A może macie w planach?

Dajcie znać, jakie książki polecacie na wybraną literę, może zainspirujecie mnie do ich lektury!

~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger