#137 'Umorzenie' Remigiusz Mróz


Wygląda na to, że wcale nie musiałam długo czekać na kolejną część Chyłki. Co prawda teraz czeka mnie z pewnością dłuższa przerwa, ale co to była za historia! Czy okazała się na równie dobrym poziomie jak poprzednie?


'- Odezwałaś się do niego ot tak?
- No.
- I on po prostu się zgodził?
-Obiecałam mu moje dziewictwo.'


Mężczyzna zostaje oskarżony o brutalne zabójstwo. Twierdząc, że rodzina jest dla niego najważniejsza, zabił własną żonę i dzieci w ich domu. Jak to możliwe? Dlaczego posunął się do tak bestialskiego i okropnego czynu? Na te i inne pytania odpowiedzi będzie szukała Joanna Chyłka, która wraz z Zordonem postanawia zająć się sprawą, która pozornie wydaje się niemożliwa do wygrania.

Remigiusz Mróz po raz kolejny rzuca Chyłce sprawy, które dla przeciętnego prawnika mogłyby okazać się z góry przegrane. Joanna jest jednak osobą niesamowicie ambitną, dlatego przyciąga do siebie takie sprawy jak magnes. Jednocześnie w jej życiu prywatnym również bardzo wiele się dzieje. Otrzymane wyniki badań nie rzucają kolorowych barw na dalsze życie, jednak kobieta się nie poddaje.

Historia była wyjątkowo zawiła i jednocześnie wciągająca. Autor postanowił połączyć pewne wątki z innej swojej książki i wyjaśnić na raz dwie zagadki. Nie oznacza to jednak, że bez znajomości Hashtagu nie będziemy w temacie. Ja co prawda czytałam obie te książki, jednak i bez tego nie pogubiłabym się w wątkach. Nie ukrywam jednak, że ten konkretny pomysł nieszczególnie mi się spodobał. Wolałabym otrzymać coś zupełnie nowego, a nie takie odgrzewane kotlety.


'W innej sytuacji na tym etapie Joanna uznałaby zapewne, że nie ma sensu dalej kopać się z koniem. Teraz jednak nie mogła odpuścić. Nie kiedy na szali znajdowała się cała jej kariera.'


Fanom serii niezmiennie polecam. W życiu Chyłki i Zordona dzieje się niesamowicie dużo i wszyscy towarzysze ich historii koniecznie muszą poznać kolejne zmagania zarówno w sądzie jak i ze sobą wzajemnie.


'Może miała świadomość, że to ostatnia sprawa, jaką prowadzi? I że może pozwolić sobie właściwie na wszystko, bo żadne konsekwencje jej nie grożą?'


OCENA:  7/10

Za książkę dziękuję Wydawnictwu:
~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger