!TOP 3! #19 Najlepsze książki 2021

 

Każdy podsumowanie ma już za sobą, a ja zapomniałam o nim tutaj wspomnieć (na Instagramie jest już od jakiegoś czasu w postaci rolki). Tak więc, poniżej trzy najlepsze książki przeczytanie w 2021:

 #3 'Księga dwóch dróg' Jodi Picoult

Moja ulubiona autorka, nigdy mnie nie zawodzi. Tak było też w tym przypadku, więc nie musiałam się zastanawiać czy umieścić ten tytuł wśród najlepszych, bo zdecydowanie na niego zasługuje!

 #2 'Amok' Izabela Janiszewska

Cała trylogia zasługuje na podium, a trzeci tom był idealnym podsumowaniem i zakończeniem całej historii. Nie ma sensu zastanawiać się nad tą pozycją, tę trylogię kryminalną po prostu trzeba poznać! Żaden fan gatunku z pewnością się nie zawiedzie.

 #1 'Ostatni dom na zapomnianej ulicy' Catriona Ward

Najdziwniejsza i jednocześnie najlepsza książka, jaką przeczytałam w zeszłym roku. Opinie są różne i nie każdemu przypadnie do gustu, jednak ja z czystym sercem polecę ją każdemu i zawsze. Czytajcie!

 Jak wygląda wasze top3 książek przeczytanych w zeszłym roku?

~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger