#325 'Heartstopper. Tom 1' Alice Oseman

 

Czytałam wiele pozytywnych opinii na temat tego komiksu, kiedy nie był jeszcze dostępny po polsku. Nie zdecydowałam się przeczytać go w oryginale, ale kupiłam od razu, gdy pojawił się na naszym rynku. Czy zgadzam się z zachwytami na temat przedstawionej historii?

Charlie i Nick poznają się w szkole. Pierwszy z nich przyznał się publicznie, że jest gejem i po fali nękania przez innych chłopców w szkole wydaje się być w końcu spokojny. Gdy poznaje Nicka wszystko staje na głowie, bo serce zaczyna bić do niego szybciej, ale chłopak nie wie, czy prawidłowo ulokował swoje uczucia.

Historia z serii LGBTQ+, którą każdy powinien poznać. Jest na swój sposób urocza, a jednocześnie porusza ważną tematykę. Czytając, kibicujemy chłopakom, a jednocześnie staramy się postawić w ich sytuacji. Czy to nie życiowe? Przecież każdy z nas w szkole przeżywał pierwsze lub kolejne miłości, prawda?


Całość oceniam jako naprawdę dobrą i wartościową porcję rozrywki. Jedynym minusem był dla mnie brak kolorowych ilustracji, ale nie wpływa to w żaden sposób na odbiór całości. Z niecierpliwością czekam na wydanie u nas kolejnych tomów, bo jestem szczerze zainteresowana dalszą historią Nicka i Charliego. Jeśli zastanawiacie się czy warto to potwierdzam, że spora ilość pozytywnych opinii wcale nie jest wyssana z palca. Ja również polecam i czekam na więcej?

 

 OCENA: 9/10 

~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger