podsumowanie miesiąca #1 KWIECIEŃ


Czas na pierwsze podsumowanie na blogu. Chociaż prowadzę go od lutego, właściwie dopiero teraz uznałam, że nadszedł czas na krótkie podsumowanie tego, co się tutaj dzieje.



najlepszy post: najczęściej odwiedzanym postem był UNBOXING #2 zauważyłam, że tego typu posty są ogólnie najchętniej przeglądane. W sumie się nie dziwię, bo sama też jestem najbardziej ciekawa właśnie tego rodzaju aktywności :)


ogólna liczba wyświetleń: 1 928
wyświetlenia w kwietniu: 865

ogólna liczba obserwatorów: 32

liczba przeczytanych książek: 5
liczba przeczytanych stron: 1 960
średnia liczba stron dziennie: 65

najlepsza książka: ciężko mi określić konkretnie, bo trzy z przeczytanych dostały 9/10 jednak ostatecznie mój wybór pada na 'Bezsenność'
najgorsza książka: 'Pokalane poczęcia'

plany czytelnicze: chciałabym przeczytać w maju co najmniej tyle książek, co w kwietniu. Szczegółowa lista jest spisana na kartce, ale wszystko po kolei na pewno będę opisywać :)

Ponadto pod koniec kwietnia otrzymałam jedną propozycję współpracy bezpośrednio od autora, co bardzo mnie ucieszyło. Nie wiem dokładnie jak przypadnie mi do gustu książka, którą otrzymam, ale po jej przeczytaniu na pewno od razu pojawi się jej opinia.

Tak właśnie wyglądał kwiecień. Krótkie podsumowanie, nie chciałam się szczególnie rozwlekać. A jak to wyglądało u was? :)

~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger