#9 'Pokalane poczęcia' Natalia Rogińska



Kolejna, zaległa książka z serii Kobiety to czytają. Staram się chociaż trochę nadrabiać zaległości, powoli, ale do przodu :)

Kiedy dostałam tą książkę, a wcześniej znalazłam informację, że jest kolejną książką klubową zapisałam w ciemno, nie wiedząc, że jest to właściwie zbiór opowiadań. 


             'może rzeczywiście my, kobiety, musimy brać sprawy w swoje ręce, jeśli chcemy, żeby ludzkość przetrwała'


Autorka porusza trudne problemy: zdrada, ciąża obciążona genetycznie, aborcja, celowa rezygnacja z antykoncepcji... Każda sprawa przedstawiona jest z perspektywy innej bohaterki. Na kilkudziesięciu stronach przeznaczonych dla każdej z nich poznajemy trochę historii i przemyśleń innej kobiety. Niestety nie poruszyło mnie to jakoś szczególnie.

Wszystkie kobiety chociaż w większości się nie znały, były ze sobą jakoś połączone, a ich historia chociaż na chwilę się ze sobą skrzyżowała.

Fajnym pomysłem było przedstawienie zakończenia każdego opowiadania na samym końcu, z perspektywy położnej, do której podczas dyżuru trafiły wszystkie bohaterki.

Całą książkę czyta się na szczęście szybko, dlatego nie miałam wrażenia, że straciłam na nią czas. Jednak nie uważam, żeby była to pozycja godna polecenia. Moim zdaniem jest to jedna z gorszych klubowych pozycji, niestety.

OCENA: 5/10


~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger