UNBOXING #2





Po co karty prezentowe mają aż rok ważności od ich utworzenia? Jak dla mnie mogłyby być ważne przez kilka godzin, bo właściwie od razu po otrzymaniu mojej złożyłam w empiku zamówienie. Nieistotne było też to, że jego wartość 'odrobinę' przekroczyła kwotę, którą została zasilona moja karta. Ale tak już mam, wolę dopłacić niż nie wykorzystać wszystkiego. Poniżej moje najnowsze nabytki.








#1 'Enklawa' Ove Logmansbo

Książka Remigiusza Mroza napisana pod pseudonimem. Nie ukrywam, że od czasu mojej przygody z Behawiorystą autor mnie do siebie przekonał. Kompletuję więc biblioteczkę pod kątem dzieł Remigiusza, a ta pozycja (choć pod pseudonimem) również do nich należy. Póki co pierwsza część, zobaczymy czy mnie do siebie przekona :)







#2 'Małe wielkie rzeczy' Jodi Picoult

Pozycja obowiązkowa. Zasili szeregi wszystkich poprzednich polskich wydań. Uwielbiam twórczość tej autorki, a na temat najnowszej powieści czytałam wiele pozytywnych opinii. I bez tego na pewno bym po nią sięgnęła, jednak miło wiedzieć, że nie tylko do mnie przemawia twórczość Jodi.









 #3 'Cela 7' Kerry Drewery

Wszyscy ostatnio ją czytają. Tematyka bardzo mnie zaciekawiła. Lubię literaturę młodzieżową, a w połączeniu z dobrą fabułą może to być naprawdę coś dobrego. Czeka więc na swoją kolej.











#4 'Za zamkniętymi drzwiami' B.A. Paris

Kolejna pozycja, o której czytałam właściwie same pozytywne opinie. Jest też promowana przez wydawnictwo, więc postanowiłam się nią zainteresować. Nie jest to gatunek, do którego często sięgam, jednak dobre pozycje tylko utwierdzają mnie w przekonaniu, że powinnam. Zobaczymy jak będzie w tym przypadku!








Jeśli chodzi o książki to już wszystko, jednak nie mogłam sobie wybaczyć, że przegapiłam w kinie Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć... Zamówiłam więc DVD i jak najprędzej muszę zarobić zaległości. A ponieważ przy zamówieniu internetowym są zniżki to pokusiłam się o wydanie kolekcjonerskie, z dodatkowymi kartami. Jest to blog o tematyce książkowej, więc nie będę raczej dodawać swojej opinii na temat tego filmu, jednak chciałam się pochwalić zdobyczą :)









Tak wyglądają w całości moje dzisiejsze zakupy. A jak u was? Macie już swoje zdanie na temat którejś z pozycji, która dziś trafiła do mojej biblioteczki? Dajcie znać!





~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger