podsumowanie miesiąca #12 MARZEC


Nareszcie nadchodzi wiosna! Nie mogę się już doczekać, kiedy zrobi się na tyle ciepło, że będę mogła posiedzieć z książką na balkonie. Mam nadzieję, że ten czas nadejdzie już niedługo :) Sam marzec pod względem czytelniczym wypadł zaskakująco dobrze.

najlepszy post: najczęściej czytanym postem w marcu była moja opinia na temat świetnej pozycji, jaką okazała się 'Surogatka'.
ogólna liczba wyświetleń: 16 4302
wyświetlenia w marcu: 1 078
ogólna liczba obserwatorów: 164  (wzrost o: 2 )
liczba przeczytanych książek: 7
ilość rozpoczętych książek: 1
liczba przeczytanych stron: 2 402
średnia liczba stron dziennie: 77

najlepsza książka: w marcu udało mi się przeczytać sporo dobrych pozycji, jednak najlepsze okazało się 'Wyśnione życie'.
najgorsza książka: tylko z jednej książki nie byłam zadowolona i pomimo sporej ciekawości najgorsza okazała się 'Córka pedofila'.

Cieszycie się na powrót wiosny? Jakie macie plany w związku z coraz częstszym słońcem na niebie i ciepłymi dniami?

~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger