podsumowanie miesiąca #10 STYCZEŃ





Pierwszy miesiąc Nowego Roku już za nami. Czytelniczo nie było ani dobrze ani źle. Jestem właściwie zadowolona z wyniku i już teraz wiem, że jednym z postanowień będzie sięgnięcie po co najmniej jedną książkę miesięcznie z tych, które zalegają na stosie książek, które sama kupiłam lub dostałam. Dzięki temu nadrobię zaległości i nie będę miała takich wyrzutów, że stosy rosną zamiast się zmniejszać. No i nie planuję póki co nowych zakupów, w pierwszej kolejności chcę przeczytać to, co już leży na półkach :)


najlepszy post: w styczniu najbardziej zaciekawiło Was zestawienie najlepszych książek z 2017 :)
ogólna liczba wyświetleń: 13 662

wyświetlenia w styczniu: 1 090
ogólna liczba obserwatorów: 157  (wzrost o: 3 )

liczba przeczytanych książek: 4
ilość rozpoczętych książek: 1
liczba przeczytanych stron: 1 849
średnia liczba stron dziennie: 60

najlepsza książka: styczeń nie był najlepszy pod kątem ocen, jednak najlepszą książką okazała się druga część Falconu, czyli 'Falcon II'.
najgorsza książka: styczeń okazał się dość słaby, jednak nie potrafię jednoznacznie określić, która książka okazała się najgorsza.

Jak wyglądał Wasz styczeń? Macie jakieś postanowienia czytelnicze na nowy rok?

PS. Jak widzicie, na zdjęciu widnieje też Zgredek. Postanowiłam rozpocząć kolekcję tych figurek i chciałabym mieć ich kilka z Harrego Pottera. A Wy? Zbieracie takie gadżety?

~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger