!TOP 3! #10 Najlepsze książki 2017


Tym razem w comiesięcznym rankingu postanowiłam zrobić podsumowanie książek, które moim zdaniem były najlepsze w minionym, 2017 roku. Łącznie udało mi się przeczytać 59 książek. Nigdy wcześniej tego nie liczyłam, zatem sama nie wiem czy to dużo czy mało. Dla mnie osobiście sporo i jestem zadowolona z takiego wyniku. Niemniej, kilka książek szczególnie mi się podobało, a konkrety znajdziecie poniżej.



Pierwsza książka, którą udało mi się otrzymać w ramach współpracy recenzenckiej. I jaka udana! Chciałam bardzo ją przeczytać, a jak już sięgnęłam i zaczęłam to nie mogłam się oderwać. Do dziś pamiętam wiele wątków, a samą Parker w dalszym ciągu uważam za wzór do naśladowania dla wielu osób. Jej ogromna siła i upór sprawiły, że jest wyjątkowa - po prostu.



Nie raz wspominałam już, że książki autorki kupuję i czytam w ciemno. Każda jedna jest warta uwagi. Na tę książkę czekałam długo, więc jak tylko miała swoją premierę to usiadłam do niej i czytałam. Autorka przedstawiła wiele uniwersalnych prawd i problem rasizmu. Nie będę zatem powtarzać tego, co już napisałam w swojej opinii kilka miesięcy temu. Warto poznać zarówno tę jak i poprzednie powieści autorki.



I w końcu, faworyci zeszłego roku. Długo zastanawiałam się nad tą serią, jednak do przeczytania zachęciła mnie premiera trzeciego tomu. Była to najlepsza czytelnicza decyzja, jaką mogłam podjąć. Cała seria stała się już teraz jedną z moich ulubionych, do której z pewnością jeszcze wrócę. Jeśli jeszcze się nad nią zastanawiacie to nie popełniajcie tego błędu co ja i zacznijcie czytać!


A jakie były Wasze najlepsze książki przeczytane w 2017 roku?

~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger