UNBOXING #6 Trzy mroczne korony




Po niesamowicie udanej akcji z wydaniem 'Illuminae' (post tutaj) nadszedł czas na kolejną zorganizowaną przez Moondrive. Tym razem każdy, kto chciał wziąć w niej udział mógł wybrać pakiet podstawowy lub rozszerzony. Ja wybrałam ten rozszerzony, dzięki czemu dołożyłam swoją cegiełkę i całość została wydana i dostarczona w ekspresowym tempie!











Podstawowym elementem pudełka jest pierwsza część serii 'Trzy mroczne korony'. Wydanie było w trzech kolorach: żółtym, czerwonym i zielonym. Otrzymałam takie, na którym mi zależało, czyli żółte! Dodatkowo mniejsze pudełko jest zapowiedzią kolejnego tomu, a w nim kilka małych gadżetów. No i oczywiście piękny kubek, którego wnętrze jest dopasowane do wydania książki.



W pudełku znalazłam także pięknie wydrukowaną mapę. Przypuszczam, że jest to mapa królestwa, w którym miejsce ma akcja książki. Lubię takie gadżety, ponieważ łatwiej jest mi umiejscowić miejsce akcji. Sprawdzę jak to działało w praktyce jak tylko usiądę do lektury!




W mniejszym pudełku znalazłam piękne etui na książkę. Sama posiadam już jedno (tutaj), jednak to ma formę 'torebki' na zamek. Czasami zdarza mi się wieźć w plecaku więcej niż jedną książkę, więc z pewnością wtedy skorzystam z tego etui. Poza tym w pudełku znalazłam też magnetyczną zakładkę i kilka naklejek.


Podsumowując, całość prezentuje się przepięknie. Utwierdziłam się tym samym w przekonaniu, że każda akcja Moondrive jest przemyślana i będę brała w nich udział.

No i zapomniałam! Kupując box w przedsprzedaży mam gwarancję, że otrzymam także drugi tom serii. W cenie jednego zamówienia mam dwie książki, a to świetna wiadomość! Ponadto jest też do ściągnięcia audiobook, z czego osobiście nie korzystam, ale jeśli ktoś lubi taką formę 'czytania' to jest to kolejny gadżet :)

Macie już swoje paczki? Braliście udział w akcji?

~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger