podsumowanie miesiąca #8 LISTOPAD


W wielu miejscach widoczny jest już pierwszy śnieg! A to znak, że zaczyna się zima. Co prawda u mnie w Poznaniu raczej szaro i mgliście, ale czekam na śnieg z niecierpliwością! Miesiąc był jak dla mnie niesamowicie udany, przeczytałam najwięcej książek ze wszystkich miesięcy w roku!

najlepszy post: najczęściej czytaną recenzją cieszył się ostatni tom trylogii Maas, mianowicie 'Dwór Skrzydeł i Zguby'

ogólna liczba wyświetleń: 11 114

wyświetlenia w listopadzie: 1 629

ogólna liczba obserwatorów: 152  (wzrost o: 30 )
liczba przeczytanych książek: 9
ilość rozpoczętych książek: 1
liczba przeczytanych stron: 3 921
średnia liczba stron dziennie: 130

najlepsza książka: zdecydowanie 'Dwór Skrzydeł i Zguby'! bardzo żałuję, że całą historię mam już za sobą...
najgorsza książka: książka, która najmniej mi się podobała to niestety 'Szamanka od umarlaków'; byłam jej bardzo ciekaa, nie spełniła jednak moich oczekiwań...

Jak wyglądał wasz listopad? Czyżby też był najlepszym miesiącem w roku? :)

~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger