UNBOXING #4 Illuminae






Jakiś czas temu wszędzie było głośno o akcji wydania Illuminae w Polsce, zorganizowanej przez wydawnictwo Moondrive wspólnie z lubimyczytac.pl.







Polskie wydanie miało wyglądać tak jak to zagraniczne, stąd cała akcja. Teraz, mając książkę w rękach muszę przyznać, że było warto. Całość wydana jest naprawdę profesjonalnie, oryginalna okładka, obwoluta i wnętrze... Warto było zaangażować się w akcję i być jedną z osób, która dołożyła swoją cegiełkę do tak innej od wszystkich książki!




Dodatkowo, wraz z przedpremierową książką zamówiłam kilka dodatkowych gadżetów, dostępnych wyłącznie z pierwszym wydaniem. Zostałam w związku z tym właścicielką bawełnianej torby, naklejek, zakładki i pocztówek. Wszystko w pomarańczowych barwach Illuminae.





Ktoś z Was też brał udział w akcji? Macie już swoje zestawy?




~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger