podsumowanie miesiąca #3 CZERWIEC


Kolejny miesiąc właśnie się kończy. Mam wrażenie, że czas ucieka jak szalony. Dopiero był styczeń, a już mamy lipiec, wow! Zapraszam ma krótkie podsumowanie :)


najlepszy post: tym razem najczęściej odwiedziliście comiesięczny ranking !TOP 3!, który w tym miesiącu dotyczył serii młodzieżowych.
 
ogólna liczba wyświetleń: 5 015
wyświetlenia w czerwcu: 1 098 (mniej niż w maju, ciekawa jestem z czego wynika ten spadek... :( )


ogólna liczba obserwatorów: 92 (wzrost o: 15)

liczba przeczytanych książek: 5
ilość rozpoczętych książek: 1
liczba przeczytanych stron:1 918
średnia liczba stron dziennie: 64

najlepsza książka: dwie pozycje otrzymały 9/10, jednak mój wybór to Do zobaczenia nigdy. Zdecydowanie najlepsza książka, którą w ostatnim czasie przeczytałam!
najgorsza książka: niestety, ale pierwsza współpraca z autorem nie spowodowała, że książka była wyśmienita. Wręcz przeciwnie, była najgorsza ze wszystkich, które przeczytałam w czerwcu... Chodzi o Iskry Czasoświatu, którym przyznałam ocenę 5/10.

plany czytelnicze: standardowo, więc i krótko: byle nie gorzej niż w poprzednich miesiącach. Mam więc nadzieję, że liczba 5 przeczytanych książek stanie się już standardem. Nie jest to jakaś ogromna liczba, jednak jak dla mnie wystarczająca :)

Jak wyglądał Wasz czerwiec? Równie dobrze jak maj czy może lepiej?

~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger