!TOP 3! #4 Serie młodzieżowe



Z seriami młodzieżowymi jest różnie. Jest ich sporo i zdaję sobie sprawę, że wielu w ogóle nie poznałam. Jest kilka, które zamierzałam przeczytać, jednak w ostatecznym rozrachunku w ogóle po nie nie sięgnęłam. Jest też kilka, które zaczęłam, ale ze względu na to, że kontynuacje nie miały jeszcze swoich premier lub nie doczytałam jeszcze serii do końca, ale mam w planach, nie umieściłam ich w rankingu. Bo właściwie nie mogę ocenić, czy fakt, że pierwsza część była świetna oznacza, że cała seria taka będzie, prawda? Nie zmienia to jednak faktu, że za jakiś czas ta lista mogłaby wyglądać inaczej (chociaż pierwsze miejsce do końca świata pozostanie niezmienne!).

#3 Opowieści z Narnii


Przyznam, że najpierw obejrzałam filmy. Pomyślałam później, że fajnie byłoby przeczytać książki i porównać z filmami, które powstały i poznać też dalsze losy bohaterów. I tak sięgałam po kolei po każdą i się wciągnęłam. Ze względu na dość małą ilość stron, serię czytało mi się bardzo szybko i naprawdę każda kolejna część podobała mi się równie bardzo. Jeśli nie czytaliście to polecam, historia ma już kupę lat, a mimo to skierowana jest do odbiorców w każdym wieku!


#2 Igrzyska Śmierci


Czytałam dość dawno i pamiętam, że byłam pod wrażeniem. Pochłaniałam jedną za drugą, a cała historia była na tamten czas świeża i niepowtarzalna. Właściwie nawet teraz mogłabym wrócić do całej trylogii i jestem pewna, że czytałabym ją z podobnym zainteresowaniem jak kilka lat temu. Pomimo różnych opinii na temat Katniss, ja osobiście ją polubiłam. W ogóle, zarówno książka jak i film zrobiły na mnie wrażenie. Z czystym sumieniem jest to historia godna uwagi i polecenia!

#1 Harry Potter


Pierwsze miejsce nikogo nie zdziwi. Mogłabym na temat mojej miłości do Harrego Pottera napisać najdłuższy post świata, którego z pewnością nikt by nie przeczytał :) Szczerze mówiąc, sama nie wiem dlaczego akurat ta seria tak bardzo skradła moje serce i zostanie ze mną do końca świata. Uważam, że przekazuje wiele wartości. Siłę przyjaźni, lojalności, rodziny. Przeczytałam tą historię dziesiątki razy od pierwszego do ostatniego tomu. Płakałam na śmierci głównych bohaterów, brałam udział w Turnieju Trójmagicznym z ogromnymi emocjami. Finał z jednej strony mnie zadowolił, z drugiej zawiódł. Nie mogłam uwierzyć, że to już koniec. I chociaż historia pozostanie nieśmiertelna, czuję niedosyt. Chciałabym przeczytać jakąś fajną kontynuację, jednak nie w stylu Przeklętego dziecka...

(na zdjęciu mój nadgarstek, musiałam uwiecznić w taki sposób fakt, że ZAWSZE będę fanką HP!)

Jak wygląda Wasze zestawienie!? Dajcie znać w komentarzach! :)

~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger