podsumowanie miesiąca #2 MAJ


Maj minął mi równie szybko jak kwiecień. Jak tak dalej pójdzie to zaraz będziemy mieć grudzień i kolejne święta... Czas ucieka, ale do rzeczy, małe podsumowanie w liczbach :)


najlepszy post: tym razem najczęściej odwiedzanym postem była recenzja książki 'Małe wielkie rzeczy' autorstwa Jodi Picoult. Z pewnością wpływ na to miało udostępnienie mojej recenzji na FB Kobiety to czytają, z czego jestem bardzo dumna!

Ponadto link do recenzji 'Cela 7' Kerry Drewery również został umieszczony na FB wydawnictwa Młody Book
 
ogólna liczba wyświetleń: 3 917
wyświetlenia w maju: 1 989 (WOW! jak dla mnie to świetny wynik, dziękuję!)


ogólna liczba obserwatorów: 77 (wzrost o: 45, co jest dla mnie ogromnym sukcesem, jednak nie ukrywam, że wymagało to także trochę zaangażowana z mojej strony)

liczba przeczytanych książek: 5
ilość rozpoczętych książek: 1
liczba przeczytanych stron: 2 135
średnia liczba stron dziennie: 69

najlepsza książka: wybór pomiędzy 'Małe wielkie rzeczy', a 'Cela 7'. Ostatecznie mój wybór pada na Jodi Picoult, nie ma szans żeby coś wygrało w rankingu z jej twórczością!
najgorsza książka: najniższą ocenę przyznałam książce '13 powodów', jednak moim zdaniem ocena 8/10 nie powoduje wcale, że ta książka była najgorsza :)

plany czytelnicze: po raz kolejny chcę przeczytać w czerwcu co najmniej tyle książek ile udało mi się przeczytać w maju. Teraz się udało, mam nadzieję, że dobra passa zostanie podtrzymana :)

Ponadto, udało mi się nawiązać współpracę z wydawnictwem YA!, z czego jestem niesamowicie dumna! Cieszę się, że wydawnictwo mi zaufało i będę miała okazję recenzować książki, które dostanę :)

Zapraszam też na Facebook bloga i Instagram. Dopiero zaczęłam się tam udzielać, więc postów nie jest za wiele, ale każdy kolejny obserwator jest małym krokiem do przodu :)

Jak wyglądał Wasz maj? Udało się spełnić wszystkie cele, które sobie założyliście? :)

~A. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger