Zwierzakowy Book Tag

 

Regularnie zaglądam na kanał Strefy Czytacza i to tam widziałam ich autorski tag książkowy. Postanowiłam umieścić u mnie odpowiedzi, bo dawno się w to nie bawiłam. Co prawda uzupełniam je już od jakiegoś czasu, ale w końcu nadszedł czas na publikację! Ciekawi?

1. PIES, czyli książka, której jesteś wierną fanką od wielu lat. 

To pytanie, a właściwie odpowiedź raczej nikogo nie zdziwi. Niezmiennie jest to Harry Potter i aktualnie mam coraz większą ochotę na odświeżenie sobie całej serii. Niesamowicie tęsknię za bohaterami i samą historią!

2. KOT, czyli nieprzewidywalna książka, która zerwała ze schematami i poszła własną drogą. 

'Ostatni dom na zapomnianej ulicy' to jednocześnie najlepsza przeczytana książka zeszłego roku i najbardziej niespodziewana. Ze strony na stronę byłam coraz bardziej zmieszana i zaciekawiona. Do dzisiaj mam ją w głowie i jestem pewna, że za jakiś czas do niej wrócę. Nie czytałam jeszcze równie dziwnej książki!

3. CHOMIK, czyli książka, którą bardzo długo chomikujesz na półce i jeszcze się za nią nie zabrałaś.

Seria Osobliwy dom Pani Peregrine - mam już wszystkie dostępne części na półce, a jednak nie mogę się za nie zabrać. Utknęłam na trzecim tomie i czeka dalej. Ale...! W tym roku zamierzam nadrobić zaległości. Zobaczymy co z tego wyjdzie :)

4. KAWIA DOMOWA (ŚWINKA MORSKA), czyli książka przy której czytaniu kwiczałaś ze śmiechu.

A ja żem jej powiedziała... to pierwszy audiobook i zdecydowanie rozbawiła mnie nie raz. Pisałam o niej ostatnio, więc jeśli jesteście ciekawi do zapraszam do postu.

5. ŻÓŁW, czyli książka, którą czyta się wolno, mimo że jest bardzo dobra. 

Wiedźmin - wciąga mnie bardzo, ale jak już usiądę to czyta mi się mozolnie i muszę bardzo się skupić, żeby się wkręcić. Niemniej, to bardzo dobra seria i z pewnością doczytam ją do końca!

6. AGAMA BRODATA, czyli autor, którego nigdy nie masz dość i na którego książki zawsze masz apetyt i pożerasz je bez opamiętania. 

Jodi Picoult i Diane Chamberlain to jedyne autorki literatury obyczajowej, których książki biorę w ciemno. Mam i przeczytałam wszystkie i jak tylko pojawia się nowa, rzucam wszystko inne i zabieram się za lekturę.

7. WĄŻ, czyli książka, która sprawiła, że dusiłaś w sobie łzy. 

Oskar i Pani Róża to książka, z którą pierwszy raz miałam styczność w szkole. Pani na lekcjach wychowawczych nam ją czytała i każdy słuchał w ogromnym skupieniu. Jak podrosłam to kilkukrotnie już czytałam ją sobie sama i za każdym razem równie bardzo mnie wzrusza.

8. KARACZAN, czyli obrzydliwa książka, której nie mogłaś odłożyć przed dokończeniem.

Rytuał Łowcy to książka, której obrzydliwe sceny pamiętam i mam je cały czas w głowie. Niemniej to też jeden z lepszych kryminałów, które czytałam, więc zdecydowanie warto po nią sięgnąć. Ale może nie na całkiem pełny żołądek!

9. WYMARZONY ZWIERZAK - KAMELEON, czyli seria, która zmienia się z tomu na tom.  

Z ostatnim pytaniem mam problem, chyba nie czytałam takiej serii albo po prostu nie pamiętam. Więc ta kwestia pozostaje otwarta.

~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger