#335 'Prawdziwa historia Królowej Życia' Dagmara Kaźmierska

 

Nieczęsto sięgam po biografie. Jeśli już to osób, które znam i lubię. W innym razie po prostu mnie nudzą i się dłużą. Jak było w tym przypadku?

'Aktorstwo, więzienie męża, amerykański paszport mojego syna, dobra materialne i ten koszmarny wypadek - wszystko to przewidziałam.'

Dagmarę Kaźmierską zna każdy, kto chociaż raz natknął się na program Królowe Życia. Ja również tam ją zobaczyłam i oniemiałam. Już na samym początku rozbawiła mnie do łez i jest tak do dzisiaj. Oglądam ten program głównie ze względu na główną bohaterkę, bo to zawsze poprawia mi humor. Jej sposób bycia, ekspresja emocji i stosunek do życia niejednokrotnie mnie zadziwiają, ale jednocześnie przemawiają do mnie w stu procentach.

Historia Dagmary wcale nie jest kolorowa. Opowiada ona o swoich problemach z prawem, mężem, życiem. Dowiadujemy się wielu informacji, o których nie mówi się w programie. Nie każdy zdaje sobie sprawę, że ten kolorowy ptak wcale nie miał zawsze tak wielobarwnego życia. Dagmara wychodzi jednak z założenia, że każdy otrzymuje to, co jest w stanie udźwignąć. Wychodzi więc na to, że kobieta ma niesamowicie silne ramiona.

'Taka już jestem. Nie jest ze mną łatwo. Wywalisz mnie drzwiami, wejdę oknem. Poślesz do piekła, to jeszcze prezenty stamtąd przyniosę.'

Jeśli lubicie Dagmarę to książka będzie świetym rozszerzeniem historii, które znamy z programu. Jeśli jej nie znacie to książka jest lekka w odbiorze i momentami zabawna, więc chociażby z tego powodu warto. Z pewnością nie da się przy niej nudzić. Ja ją pochłonęłam na raz i polecam!

'Trzeba siebie kochać i wierzyć w siebie, a życie wtedy staje się o wiele prostsze. Znika mnóstwo problemów.'

OCENA: 7/10

~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger