podsumowanie miesiąca #18 WRZESIEŃ


Wrzesień się skończył, a z nim ciepłe dni. Nie ukrywam, że cieszy mnie to, ponieważ tegoroczne upały były bardzo męczące. Ponadto wrzesień jest jednym z moich ulubionych miesięcy ze względu na urodziny :) Czytelniczo też jestem z siebie zadowolona, więc poniżej krótkie podsumowanie.

najlepszy post: najczęściej czytana recenzja to 'Alan Cole nie jest tchórzem'
ogólna liczba wyświetleń:  22 246
 
wyświetlenia we wrześniu: 985
ogólna liczba obserwatorów: 164  (spadek o: 1 )
liczba przeczytanych książek: 5
ilość rozpoczętych książek: 1
liczba przeczytanych stron:    
2 228

średnia liczba stron dziennie: 74

najlepsza książka: najlepsze okazały się 'Boginie niewiary' oraz 'Immunitet'
najgorsza książka: brak

Jak minął Wam wrzesień? Cieszycie się z rozpoczęcia jesieni? :)

~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger