podsumowanie miesiąca #17 SIERPIEŃ


Zaczął się wrzesień, nareszcie! Pogoda bardzo szybko stała się jesienna, ale nie narzekam. Lubię jesień, bo nie ma tych okropnych upałów. Sierpień to coroczny czas urlopu w pracy, więc czytelniczo nie było jakoś szczególnie, ale odpoczęłam i naładowałam baterie na najbliższy rok :)


najlepszy post: najczęściej czytanym postem dzięki udostępnieniu odnośnika na stronie wydawnictwa okazała się recenzja książki 'Alyssa i czary'
ogólna liczba wyświetleń:  
21 261  
wyświetlenia w sierpniu: 1 230
ogólna liczba obserwatorów: 165  (wzrost o: 0 )
liczba przeczytanych książek: 4
ilość rozpoczętych książek: 1
liczba przeczytanych stron:   
1 692

średnia liczba stron dziennie: 55

najlepsza książka: zdecydowanie najlepszą poznaną historią w sierpniu była 'Alyssa i czary'
najgorsza książka: brak

Jak wyglądał wasz sierpień? Cieszycie się, że wakacje już się skończyły?

~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger