podsumowanie miesiąca #6 WRZESIEŃ



Koniec września, początek jesieni. Czas ucieka jak szalony, niedługo będą Święta, a później do końca roku zostanie już tylko kilka dni! Poniżej podsumowanie, typowo statystyczne, bo tak mi się najbardziej podoba.

najlepszy post: we wrześniu najczęściej czytana okazała się opinia na temat książki 'Dziwna i taki jeden'.
 
ogólna liczba wyświetleń: 8 443
wyświetlenia ww wrześniu: 1 299

ogólna liczba obserwatorów: 121  (wzrost o: 8 )
liczba przeczytanych książek: 6
ilość rozpoczętych książek: 0
liczba przeczytanych stron: 2 726
średnia liczba stron dziennie: 90

najlepsza książka: z ocen wynika, że była to 'Rewizja' Remigiusza Mroza
najgorsza książka: postanowiłam, że nie będę patrzeć typowo na oceny tylko na fakt, czy coś mi się faktycznie nie podobało. Wrzesień pod tym względem był dobry, wszystkie książki były warte uwagi i poświęconego czasu!

Jak wyglądał Wasz wrzesień? Zadowoleni z wyników?

~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger