LBA #1 Book TAG








Moja pierwsza nominacja do tagu, tak więc wracam z odpowiedziami. Nominację dostałam od Posy z Biblioteki Marzeń. Do dzieła!



(na zdjęciu Gucio, mój mały towarzysz czytelniczy. Teodor nie chciał pozować do zdjęć :) )



1. Seriale czy filmy?

To zależy od tego na co mam ochotę. Lubię filmy, bo właściwie siadam, oglądam i na tym koniec. Na seriale trzeba mieć więcej czasu, jednak mam kilka ulubionych :)

2. Oglądałeś "13 reasons why"? Jeśli tak, to co sądzisz? Jeśli nie, to czy planujesz?

Nie oglądałam. Póki co planuję przeczytać książkę, nie wiem jak będzie z serialem.

3. Ulubiona herbata.

Czarna z cytryną i 2 łyżeczkami cukru :)

4. Jak długo blogujesz?

Właściwie stosunkowo niedługo, bo od lutego 2017.

5. Kanapki z masłem czy bez? Tak, wiem, mam dziwne pytania.

Z masłem, zdecydowanie!

6. Jakiego gatunku muzyki słuchasz?

Właściwie z każdego gatunku znajdzie się piosenka, która wpadnie mi w ucho. Z reguły wolę ballady, chociaż wszystko zależy od piosenki.

7. Gdzie widzisz siebie za dziesięć lat?

Właściwie nie wiem, ciężko powiedzieć. Nie sięgam aż tak daleko w przyszłość.

8. Czemu blogujesz?

Nie ma konkretnego powodu. Pewnego dnia postanowiłam zainteresować się tematem i uznałam, że skoro czytam to mogłabym się podzielić z kimś swoimi przemyśleniami, a taka forma jest dla mnie najciekawsza. Więc założyłam bloga i jest :)

9. Ulubiona książka z dzieciństwa?

Jeśli wiek 10/11 lat można uznać jeszcze za dzieciństwo w rozumieniu pytania to Harry Potter! <3

10. Jak dobrze "się zmotywować"?

Na to pytanie nie odpowiem, bo jestem ostatnią osobą w trwaniu w postanowieniach i motywowania się do działania niestety...

11. Gdzie spędziłbyś wymarzone wakacje?

W ciepłych krajach. Nie robiąc nic, tylko odpoczywając!

                                                                    ***
Moje pytania:

1. Jakie jest Twoje ulubione miejsce do czytania?
2. Jeśli nie książki to co? Co robisz w wolnym czasie jeśli nie czytasz?
3. Jakie książki czytasz najchętniej?
4. Wolisz czytać w absolutnej ciszy czy nie przeszkadza Ci gwar i hałas dookoła?
5. Jaki jest Twój ulubiony bohater książkowy?
6. Dlaczego zaczęłaś czytać? Co Cię do tego skłoniło?
7. Używasz zakładek gotowych czy przypadkowych?
8. Czym się kierujesz w wyborze książki, którą przeczytasz jako kolejną?
9. Wolisz pojedyncze książki czy serie?
10. Dlaczego wybrałaś blogowanie, a nie vlogowanie?
11. Z ciekawości: zaglądasz do mnie regularnie czy raczej nie? :)


Nominuję:


Powodzenia i dajcie znać w komentarzu jak odpowiecie na pytania! :)

~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger