UNBOXING #3






Po raz kolejny udało mi się zrealizować kartę prezentową, którą dostałam (właściwie nie było to trudne, bo lista zamiast być coraz mniejsza, stale rośnie). Nie zanudzając, poniżej to, co tym razem zamówiłam :)













Pozycja, o której ostatnio było dość głośno. Serialu nie znam i nawet nie wiem czy będę go oglądać, jednak zaciekawił mnie sam pomysł na historię i postanowiłam ją poznać. Książka nie jest zbyt długa, więc myślę, że kilka podróży do i z pracy i będę miała ją za sobą, tym samym zaspokoję swoją ciekawość!









W końcu ją mam! Tyle się naczytałam o tej pozycji, że musiałam ją kupić. Kiedy przeczytam? Tego jeszcze nie wiem, bo sporo mam zaległości do nadrobienia, ale lepiej się czuję, mając ją już na półce :)














Nie czytałam właściwie jeszcze ani jednej książki Cobena, także nawet nie wiem czego się spodziewać. Ale natknęłam się gdzieś na opinię, że jest dobra, przekonam się więc sama.
















Podobnie jak powyższą pozycję, tej również nie wybierałam ja. Opis jednak zachęca, choć liczba stron może trochę mniej. Jednak wydaje mi się, że może to być coś dobrego, także przekonam się, a później podzielę się opinią z Wami :)









Czytaliście powyższe pozycje? A może macie zamiar dopiero? Dajcie znać, jestem ciekawa, co o tym myślicie!



~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger