!TOP 3! #2 Kobiety to czytają!


Tym razem mój wybór padł na serię 'Kobiety to czytają!'. Już jakiś czas temu zapisałam się do klubu, udało mi się wygrać konkurs, w którym wygrałam pierwszą książkę i tak moja przygoda trwa. Lubię książki obyczajowe, a że pozycje dwóch moich ulubionych autorek (Jodi Picoult i Diane Chamberlain) od jakiegoś czasu stale otrzymują klubowe naklejki na okładkę to tym bardziej zostaję :) Otrzymuję także informacje o wielu nowościach, a także seria poszerza się o inne autorki, dzięki czemu może kolejna trafi na szczyt moich ulubionych autorów!

 #3 'Miasto z lodu' Małgorzata Warda


Zażyczyłam sobie tą książkę pod choinkę i była jedną z pierwszych, które w tamtym czasie przeczytałam z powiększonego stosu zaległości. Jak już wspominałam przy okazji innych opinii, nie przepadam za polskimi książkami, ale ta jest kolejną, która zrobiła na mnie wrażenie. Jest to opowieść o matce i córce, które prawie się nie znają, jednak wybierają się w podróż po Polsce. Nie będę streszczać fabuły, bo wszystko najważniejsze znajduje się na okładce z tyłu, jednak polecam!

  #2 'Chcę Cię usłyszeć' Diane Chamberlain


Wspominałam o tej pozycji w moim pierwszym wpisie, więc nie będę się powtarzać. Diane Chamberlain jest autorką, z którą moja przygoda rozpoczęła się od wygrania wspomnianego konkursu. Po otrzymaniu zwycięskiego egzemplarza (było to 'Sekretne życie CeeCee Wilkes') i jego przeczytaniu wiedziałam, że będą to książki, które będę czytała z ogromną ochotą. Nie myliłam się, a za mną już praktycznie wszystkie wydane w Polsce tytuły! Jednak jak usiadłam, ten najbardziej utkwił mi w pamięci.

 #1 'Już czas' Jodi Picoult


Tworząc ten ranking wiedziałam od początku do kogo będą należały dwa pierwsze miejsca, musiałam się jedynie zastanowić które tytuły wybrać. Nie wszystkie wydane w Polsce i przeczytane przeze mnie tytuły są książkami klubowymi, więc wybór miałam ograniczony. Ta jest jedną z tych, którą po przypomnieniu sobie opisu z okładki dokładnie pamiętam. Autorka ma to do tego, że jej powieści są stosunkowo długie, ale przyjemnie się je czyta. Uwielbiam też to, że pisze z perspektywy wszystkich głównych bohaterów. Tematyka słoni i rezerwatu przyrody także sprawiła, że to właśnie na ten tytuł padł mój wybór. Polecam zarówno tą jak i inne tytuły autorstwa Jodi :)

Któraś z was czyta książki z serii Kobiety to czytają? Jeśli tak to jak wygląda Wasz ranking?

~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger