#534 'Uznanie' W. & W. Gregory

 

Jak tylko otrzymałam od Wydawnictwa propozycję współpracy przy książce, która jest porównywana do twórczości Jakuba Małeckiego to nie zastanawiałam się ani przez chwilę. Czy ostatecznie warto było poznać ten tytuł?

'Od kiedy układam puzzle mojego życia, tak nazywam używanie mózgu, zawsze brakuje mi jakiegoś elementu, nie mogę dokończyć układanki.'

Jan jest trenerem judo i samotnym ojcem. Wychowuje nastoletniego Michała, z którym nie ma i w sumie nigdy nie miał najlepszych relacji. Czy mężczyźnie uda się dogadać z jedynym synem zanim sprawy potoczą się w niekorzystny sposób?

Jak poradzić sobie po śmierci członka rodziny, który scalał relacje pomiędzy wszystkimi jej członkami? Jan i Michał nie potrafią ze sobą żyć. Co więcej, pałają do siebie widoczną niechęcią i wręcz nienawiścią.

Historia opowiedziana jest z perspektywy jednego i drugiego bohatera. Poznajemy ich różne spojrzenia na świat, ale też na siebie nawzajem. I to co widzimy jest przerażające. Bohaterowie mają w sobie ogromne pokłady negatywnych uczuć do siebie nawzajem, a każda próba naprawy tych relacji kończy się wręcz przeciwnie.

Bardzo wciągająca, a jednocześnie trudna historia. Opowiada o relacji ojca z synem, braku akceptacji i niemożliwości poradzenia sobie z własnym życiem. Nad wieloma wątkami warto się zastanowić, bo mogą spotkać każdego z nas. Dawka uczuć i emocji jest naprawdę duża, momentami nawet przytłaczająca. Zdecydowanie warto zapoznać się z tą historią, polecam!

OCENA: 8/10

za książkę dziękuję Wydawnictwu:

~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger