#494 'Dziedzictwo ognia' Sarah J. Maas

 

Mając w pamięci zakończenie drugiego tomu cały czas odkładałam czytnie kontynuacji na bok. Ani się obejrzałam, a minęło kilka lat i tak oto naszła mnie ochota na trzeci tom. Czy było warto?

'Nikt oprócz niej nie może znaleźć się w niebezpieczeństwie, nikt nie może ucierpieć oprócz niej samej. Tylko potwór mógł zniszczyć innego potwora.'

Celaena zostaje wysłana z misją do Wendlyn. Tam postanawia jednak uzyskać dla własnych korzyści szczegółową wiedzę na temat kluczy Wyrda i tak trafia pod skrzydła Rowana, który ma zacząć ją szkolić, aby w nagrodę mogła otrzymać interesujące ją informacje. Czy dziewczynie uda się okiełznać moc, którą ma w sobie? I jakie będą skutki otrzymanych wiadomości?

W tej części poznajemy nowych bohaterów, bo i sama Celaena całkowicie zmienia środowisko, w którym przebywa. Na szczęście nie ma tu za dużo romansu, ale za to są potwory i fantastyka, na którą miałam ochotę.

'Ludzie, których kochasz, to broń, która zostanie wykorzystana przeciwko tobie.'

Cieszę się, że wróciłam do tej serii i mam nadzieję, że nie minie kolejnych kilka lat zanim sięgnę po kolejny tom. Bo historia naprawdę na nowo mnie wciągnęła i jestem ciekawa jak potoczy się dalej. Dobrze było wrócić do tych postaci, a sama opowieść wciąga i nie można się oderwać. Jeśli tak jak ja jesteście w trakcie serii to może zmotywujemy się wspólnie do czytania dalej? Bo ja z pewnością zamierzam!

'Nieśmiertelność nie jest tak wielkim darem, jak sądzą śmiertelnicy. Przez nią powstają potwory, o których nawet ty nie chciałabyś wiedzieć.'

OCENA: 7/10

~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger