#493 'W gąszczu kłamstw' Kate Alice Marshall

 

To nie jest już nic zaskakującego, że książki od Czwartej Strony Kryminału biorę w ciemno, bez znajomości opisu fabuły. Raczej się nie zawodzę, a wręcz przeciwnie, świetnie się bawię. Czy tym razem też tak było?

'Kiedy strach zalęgnie się w tobie, świadomość, że ktoś może chcieć twojej śmierci, nigdy cię nie opuści.'

Dwadzieścia dwa lata temu trzy dziewczynki, wierzyły w magię i rytuały. Spędzały większość wolnego czasu w lesie, który znały jak własną kieszeń. Spędzały tak czas do momentu, w którym jedna z nich została brutalnie dźgana nożem i ledwo uszła z życiem. Teraz wszystkie trzy spotykają się ponownie po wiadomości, że sprawca, którego pomogły zamknąć w więzieniu nie żyje. Co tak na prawdę stało się w przeszłości? I jakie tajemnice wyjdą na jaw?

Dziecięce zabawy wydają się być urocze i nieszkodliwe, prawda? Problem powstaje wtedy, kiedy dzieci wejdą w nie za bardzo i zaczynają mylić zabawę z rzeczywistością. W tym przypadku tak było, a konsekwencje okazały się dramatyczne. Naomi cudem uszła z życiem, a gdy dorosła wszystko do niej wraca. Kobieta musi zweryfikować swoje dzieciństwo i konsekwencje tak bliskiego spotkania z seryjnym mordercą, a następnie jego skazanie i w konsekwencji śmierć.

'Prawda może poczekać do jutra, przekonywałam samą siebie. Jeszcze przez kilka godzin możemy pławić się w wątpliwym komforcie naszych sekretów.'

Wciągająca i trzymająca w napięciu historia. Zakończenie zaskakujące i nieprzewidywalne, a przede wszystkim nieoczywiste. Wszystkie wątki idealnie spięły się w jedną całość i jestem usatysfakcjonowana. Jeśli jeszcze się zastanawiacie to nie róbcie tego dłużej tylko czytajcie! Polecam, bo warto!

'Wcale w to nie wierzyłam. Ale chciałam i próbowałam, a to było prawie to samo.'

OCENA: 8/10

za książkę dziękuję Wydawnictwu:

~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger