#401 'Do ciebie mówię' Lech Mackiewicz

 

Będąc jeszcze w trakcie okresu próbnego w aplikacji BookBeat, postanowiłam przesłuchać słuchowiska,  którym udział wzięli Daniel i Małgosia z kanału Literaccy. Czy było warto?

 ' - Pytam dlaczego świat zmieniać chcesz?
- Bo mi się ten tu nie podoba.'

Historia podzielona jest na dwie części: opowiada ją Cycu i Rasiak. Jest to oczywiście jedna osoba, jednak poglądy i spojrzenie na świat ma dwie różne perspektywy. Mężczyzna bez pomocy Winnetou i Matki Boskiej Fryzjerskiej, którzy do tej pory prowadzili go za rękę przez jego pijackie życie musi znaleźć odpowiedzi na dręczące go pytania. Czy mu się to uda?

Przyznam szczerze, że zdecydowałam się na przesłuchanie tej sztuki z czystej ciekawości. Utwierdziła mnie w przekonaniu, że to nie dla mnie. Mam wrażenie, że nie zrozumiałam do końca przesłania, a to co zrozumiałam nie trafiło do mnie.

' - W co wierzysz?
- Najważniejsza jest wiara w siebie.'

Mam mieszane uczucia. Z jednej strony mamy fenomenalny debiut Małgosi z kanału Literaccy w roli narratorki, a z drugiej historia, która nieszczególnie mnie porwała. Nie zapamiętam jej na długo i nie zostanę fanką, ale nie uważam spędzonego czasu za do końca stracony. Ot, słuchowisko którego można posłuchać podczas innej czynności domowej. Nie zniechęcam, przekonajcie się sami, bo warto z uwagi na narratorkę i świetną muzykę w tle!

' Życie Cycu jest jak mecz - na rozgrzewkę nigdy nie ma czasu, w pierwszej połowie walczysz, pniesz się, chcesz wygrać nie kalkulujesz, nie liczysz się z niczym, a w przerwie siedzisz i myślisz co zawiodło, co poszło źle, gdzie był błąd. Na drugą połowę zmieniasz taktykę i albo grasz zachowawczo czyli bronisz wyniku albo rzucasz wszystkie siły do przodu, bo nie masz już nic do stracenia. Ale wtedy narażasz się na kontry, a kontry potrafią być zabójcze, niestety.'

 OCENA: 6/10

~A.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger