#400 'Krótka piłka' Harlan Coben

 

Jednym z postanowień czytelniczych na ten rok jest dokończenie serii, które zaczęłam. Popularna seria z Myronem i Winem jest jedną z nich i przynajmniej raz w miesiącu planuję sięgnąć po kolejny tom. Czy mi się to uda? Mam  taką nadzieję!

'Łagodna zachęta była jego ulubioną techniką przesłuchania.'

Myron zostaje agentem tenisisty, którego kariera pnie się bardzo szybko w górę. Na jednym z meczy zostaje zastrzelona dziewczyna, która również chciała ponownie zostać podopieczną agenta Bolitar. To właśnie wschodząca gwiazda, Duane jest podejrzany o morderstwo. Myronowi nie pozostaje nic innego, jak obrona swojego klienta. Czy mu się to uda? I czy chłopak faktycznie jest niewinny?

Historia tradycyjnie już dla autora oparta na zbrodni i całej masie zagadek. Powoli wszystko łączy się w jedną całość i daje rozwiązanie, którego nie sposób przewidzieć. Udało mi się poskładać kilka elementów, jednak całość okazała się być dużym zaskoczeniem. Czy autor ma jeszcze coś w zanadrzu? W zasadzie nie musi mieć, bo każda jego książka jest wyjątkowa i świetna sama w sobie.

' - Taki przystojny mężczyzna nie powinien być samotny - zauważyła.

- Jestem poszukiwany w kilku stanach - rzekł Myron.'

Przy drugim tomie wiem już, że humor głównych bohaterów do mnie trafia i mogę lubić ich już tylko bardziej. Sama zagadka jak zwykle wciągająca i nieoczywista. Uwielbiam pióro Harlana Cobena i zdecydowanie trafia on do czołówki ulubionych autorów. Nie pozostaje mi więc nic innego jak sięgać po kolejne jego książki, prawda?

'Myron czasem mawiał. że Win porusza się zwinnie jak kot. Jednak nie było to precyzyjne określenie. Win poruszał się jak duch. W jednym ułamku sekundy był tutaj, a w następnym gdzie indziej.'

 OCENA: 7/10

~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger