#390 'Podróż. Wielka Panda i Mały Smok' James Norbury

 

Czytałam poprzednią książkę o losach Wielkiej Pandy i Małego Smoka i zrobiła na mnie duże wrażenie: więcej tutaj. Czy kolejne losy tej pary okazały się równie wartościowe?

 

 

 

Tym razem Wielka Panda i Mały Smok wyruszają w podróż w poszukiwaniu samego siebie. Pozostawiają to, co znają i wędrują w nieznane. Każdy etap ich podróży opisany jest w piękny i wartościowy sposób oraz przedstawiony na przepięknych ilustracjach.


 

Czym jest poznawanie samego siebie i jak to zrobić? Mały Smok ma właśnie tego typu rozterki, a Wielka Panda jako najlepsza przyjaciółka towarzyszy mu w tej eksploracji. Uczą się wiele dobrego od siebie nawzajem, ale mają też gorsze chwile. Wszystko to jednak prowadzi do zaglądania w głąb siebie.


 

Książka, ale też i sama historia nadaje się dla osób w każdym wieku. Podobnie jak poprzednia część, ta również sprawdzi się idealnie na prezent dla najbliższej osoby. Jest to skarbnica wielu cytatów, do których warto wracać w każdym momencie swojego życia. Polecam, naprawdę warto!

 

 

 

 

OCENA: 10/10

za książkę dziękuję Wydawnictwu:

~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger