#326 'Wielka Panda i Mały Smok' James Norbury

 

Uwielbiam wydawaną przez Wydawnictwo Albatros literaturę dla dzieci. Wcześniej czytałam książkę 'Chłopiec, kret, lis i koń' i okazała się bardzo wartościową pozycją. Czy w tym przypadku jest podobnie?

 

Autor przedstawia inspirującą podróż, w której ważny jest nie cel, lecz sama droga. Wielka Panda i Mały Smok podróżują wspólnie przez cały rok i zarówno wspierają się wzajemnie, jak i są dla siebie jedynymi towarzyszami. Zwracają uwagę na najdrobniejsze szczegóły, które spotykają na swojej drodze i dzielą się codziennymi przemyśleniami.

Przepiękne ilustracje i wartościowe dialogi to coś, dla czego warto sięgnąć po tę książkę. Nie znajdę mocniejszych argumentów, aby was przekonać, że warto.


Jak wspomina sam autor, książka jest serią ilustracji, w których przekazuje on pełne mocy idee buddyzmu. Zgadzam się z tym, ponieważ całość jest skarbnicą cytatów, nad którymi warto usiąść i się zastanowić. Każda strona wraz z ilustracją jest dawką mądrości, którą warto przemyśleć. Jeśli szukacie inspirującej książki dla siebie lub najbliższej sobie osoby to warto zdecydować się na ten tytuł. Ja z pewnością jeszcze nie raz do niego wrócę.

 

 

 

 OCENA: 10/10

za książkę dziękuję Wydawnicwtu:

 ~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger