#367 'Heartstopper. Tom 4' Alice Oseman

 

Pamiętam, że jak zaczynałam swoją przygodę z powieściami graficznymi to nie chciałam rozpoczynać nowych serii. W tym przypadku zrobiłam wyjątek i tak właśnie czytam już czwarty tom. Czy w dalszym ciągu warto?

 

 

Nick i Charlie są już na takim etapie związku, w którym bardzo chcą wyznać sobie miłość. Mają świadomość, że to kolejny duży krok, jednak mają pewne opory. Żaden nie chce na drugim wywierać presji i konieczności odwzajemnienia wyznania. Ponad to, dochodzą coraz większe problemy z odżywianiem i samookaleczaniem. Czy chłopakom uda się pokonać przeciwności?



 

Autorka przedstawia dalszy ciąg zmagania się z zaburzeniami psychicznymi, a jednocześnie pokazuje jak ważna jest relacja między dwojgiem ludzi. Nick i Charlie mogliby być przykładem dla wielu dorosłych, którym miłość przeszła już do porządku dziennego. Niezmiennie polecam!

 

 

 

 OCENA: 9/10

~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger