!TOP 3! #18 Najlepsze książki 2020

 

Znów nie udało mi się wpadać na regularne pomysły do rankingu i nie pojawiał się on systematycznie. Najlepsze książki ubiegłego roku to zawsze dobry start, więc zaczynajmy!

#3 'Czarownice nie płoną' Jenny Blackhurst

 

W pewnym momencie postanowiłam nadrobić zaległości autorów, których książki mnie nie zawodzą. I była to idealna decyzja, bo 'Czarownice nie płoną' to książka, którą pochłonęłam. Do dzisiaj mam w głowie całą historię, a książkę w formie papierowej musiałam kupić, ponieważ sam ebook nie był dla mnie wystarczający. Czy nie jest to idealna rekomendacja?

#2 'Trzynaście' Steve Cavanagh

 

Lektura tej książki bardzo długo trzymała mnie przy sobie. Do tego stopnia, że dodałam na czytnik pozostałe tytuły spod pióra autora. Przez długi okres czasu myślałam, że będzie to najlepsza książka minionego roku. Polecam każdemu, kto jeszcze nie miał okazji jej przeczytać!

#1 'Rytuał łowcy' Przemysław Borkowski

Ta książka to zdecydowanie odkrycie zeszłego roku. Miałam ciarki podczas lektury, nie potrafiłam sobie wyobrazić, co siedzi w głowie głównego bohatera i co nim kieruje. Historia momentami wręcz obrzydliwa, a jednak najlepsza jaką czytałam. Zdecydowanie polecam każdemu tytuł, który dla mnie okazał się najlepszą książką 2020 roku!

 Jak to wylądało u was? Podzielcie się swoimi tytułami!

 ~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger