#232 'Dublerka' Sophie Hannah, Clare Mackintosh, B.A. Paris, Holly Brown


Spośród autorek książki znam tylko jedną, ale to wystarczyło, aby zdecydowała się na ten tytuł. Czy wybór okazał się strzałem w dziesiątkę?


'Zło uwielbia się zaprzyjaźniać. Zaciera ręce i mówi: 'Och, jak miło. Następna ofiara.''

Do renomowanej szkoły aktorskiej dołącza nowa uczennica. Postanawia stać się częścią grupy składającej się z czterech przyjaciółek. Nie jest to jednak proste, ponieważ rok wcześniej dziewczyny bardzo się między sobą kłóciły. Tym razem to Ruby, a nie jak poprzednio Jess zostaje osobą, która jest szykanowana. Kto jest za to odpowiedzialny? I przede wszystkim, do czego takie działania mogą doprowadzić?

Podczas śledzenia historii jesteśmy świadkami wydarzeń przedstawionych z perspektywy matek czterech głównych bohaterek. Pozornie wszystkie są przyjaciółkami, jednak jak przychodzi co do czego każda walczy jak lwica wyłącznie o swoją córkę i swoje życie. Nie ma właściwie w tym nic dziwnego, prawda? Jednak jeśli do tego dochodzą też wzajemne oskarżenia, zaczyna pojawiać się problem. I właśnie to jest przedmiotem całej opowieści. Jak dla mnie niestety bardzo powierzchownej i nudnej. Nie było punktów zwrotnych, nie było elementów zaskoczenia. Nie otrzymałam nic, co daje czytelnikowi zawsze dobry thriller i czego można by się spodziewać po tym tytule.


'Ludzie nie zawsze dążą do tego, by mieć wszystko absolutnie najlepsze. Czasem chcą być zwyczajnie szczęśliwi.'


Znane nazwiska pracujące wspólnie przy jednej historii wcale nie są kluczem do sukcesu. Podczas lektury miałam wrażenie, że wszystkie wydarzenia zostały potraktowane bardzo pobieżnie. Nic mnie nie zaskoczyło, nic mnie nie przyciągnęło na dłużej. Szkoda, bo miałam spore oczekiwania przy tym tytule.


'(...) każda ma swoje tajemnice. Każda udaje, coś odgrywa. Ile trzeba czasu, zanim któraś pęknie?'


OCENA: 5/10

Za książkę dziękuję Wydawnictwu:

~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger