#230 'Zanim powróci strach' C.L. Taylor

Czytałam poprzednią książkę autorki i już wtedy podjęłam decyzję, że kolejne historie z pewnością też poznam. Czy w przypadku tej nowości decyzja okazała się słuszna?


 'Jeśli nie stawię czoła temu, co mnie spotkało, gdy miałam czternaście lat, to resztę życia spędzę samotnie.'

Lou w wieku czternastu lat uciekła do Francji ze swoim nauczycielem. Wierzyła, że Mike to miłość jej życia. Jednak wcale tak nie było. Po osiemnastu latach wraca do rodzinnego miasteczka i jest świadkiem sytuacji, w której mężczyzna całuje kolejną młodą dziewczynę. Postanawia zrobić wszystko, aby Chloe nie stało się to samo co jej w przeszłości. Czy jej się to uda?

Kim jest pedofil? Chyba każdy zna odpowiedź na to pytanie. Nie da się innym słowem określić mężczyzny, który rozkochuje w sobie czternastolatkę. Co by nie powiedział, to zawsze będzie przestępstwo. Lou boryka się ze swoją przeszłością. Nie potrafi sobie ułożyć życia. Nic w tym dziwnego, skoro mężczyzna skrzywdził ją, kiedy była jeszcze dzieckiem. Oczywistą sprawą jest więc, że zrobi wszystko, aby zapobiec kolejnej zbrodni. Czy jej się to uda? Czy nienawiść i wydarzenia z przeszłości nie spowodują, że popełni błąd?


'Spędziłam ostatnie osiemnaście lat na obwinianiu się, że sama spieprzyłam sobie życie, ale nie zamierzam więcej tego robić. Zwłaszcza gdy on chce zniszczyć życie kolejnej niewinnej dziewczynie.'


Wciągająca i trzymająca w napięciu historia, od której trudno się oderwać. Trudna tematyka sprawia, że podczas lektury towarzyszyły mi bardzo skrajne emocje. Autorka nie zawiodła, zdecydowanie warto sięgnąć po ten tytuł!


'To jak jeden z tych snów, w których kogoś zabijasz, i budzisz się, mając nadzieję, że to nie stało się naprawdę.'


OCENA: 8/10
  Za książkę dziękuję Wydawnictwu:
~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger