#154 'Perfekcyjne kłamstwo' Minka Kent


Lubię thrillery. Wcześniej w ogóle nie sięgałam po ten gatunek, a teraz od czasu do czasu po prostu muszę poznać jakąś historię,  w szczególności jej finał. Jak było z tym tytułem? Czy przypadł mi do gustu?


'Spodziewałam się jednak czegoś bardziej żywiołowego, większej krzątaniny. Brak nerwowej energii w ludziach, którzy powinni szukać mojej siostry, jedynie wzmacnia mój lęk.'


Meredith jest świeżo upieczoną małżonką o połowę od siebie starszego Andrew. Ma wszystko, o czym może zamarzyć, zaczynając od pięknego domu, poprzez kochającego męża, kończąc na sporym bogactwie. Wydawać by się mogło, że nic więcej do szczęścia nie jest jej potrzebne. Pewnego dnia jej samochód zostaje odnaleziony pod sklepem spożywczym, a kobieta znika bez śladu. Czy została porwana? A może uciekła, nie mówiąc nikomu o szczegółach?

Meredith pozornie jest szczęśliwa, ale kilka miesięcy po ślubie zaczyna się zastanawiać, czy podjęła dobrą decyzję. Jest młoda i bardzo szybko zdecydowała się na małżeństwo. Czy taka decyzja mogła być powodem do ucieczki? Wydawać by się mogło, że posiadając ogromne bogactwo nie trzeba się niczym martwić. Jednak czy to wystarczy, aby być szczęśliwą?

Historia przedstawiona jest z perspektywy Meredith i Greer, siostry głównej bohaterki. Poznajemy losy młodej żony przed i w trakcie małżeństwa oraz czas po zniknięciu kobiety. Dzięki temu perspektywa poznawania wydarzeń jest szeroka i jesteśmy na bieżąco z wszelkimi zdarzeniami. Lubię narrację prowadzoną w ten sposób, takie książki czyta mi się najwygodniej.


'Jeżeli ktoś naprawdę chciałby cię skrzywdzić, nie sądzisz, że zrobiłby coś więcej poza wysyłaniem szalonych listów, które nie mają sensu?'


Zakończenie całej historii jest niespodziewane, mnie nie udało się odgadnąć finału. To powoduje, że książka jest wciągająca oraz bardzo dobrze i szybko się ją czyta. Fanom thrillerów polecam, jak dla mnie to była dobra książka!


'Potwory istnieją. Istnieją i są zdolne do niewyobrażalnych rzeczy. Nie chowają się pod łóżkami ani w szafach, tylko na widoku. Po prostu nie zawsze je zauważamy.'


OCENA:  8/10

Za książkę dziękuję:

Książka dostępna tutaj: 'Perfekcyjne kłamstwo' Minka Kent

W księgarni także inne NOWOŚCI

~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger