!TOP 3! #14 najlepsze książki 2018


Kolejny rok z rzędu postanowiłam liczyć przeczytane książki i wybrać z całej puli te najlepsze. W 2018 przeczytałam łącznie 66 książek, z czego jestem zadowolona. Tym bardziej, że liczba jest większa niż w 2017! Z takiej ilości ciężko było mi wybrać tylko 3 pozycje, ale udało się i poniżej małe podsumowanie.

 #3 'Cmętarz Zwieżąt' Stephen King


Od dawna chciałam zapoznać się z twórczością Stephena Kinga, więc mój wybór padł na 'Cmętarz zwieżąt'. Jak się okazało, wybór był trafny, a książka mimo iż nie przeraziła mnie na maksa była wciągająca i warta uwagi. Z pewnością sięgnę jeszcze po kolejne pozycje, jednak muszę poczytać na jaki teraz tytuł powinnam zwrócić uwagę. Może macie jakieś propozycje?

#2 'O psie, który wrócił do domu' W. Bruce Cameron


Od pierwszej książki wiedziałam już, że W. Bruce Cameron trafi na listę moich ulubionych autorów. Nie inaczej było w przypadku tej pozycji. Pochłonęłam ją w mig. Emocje, które mi towarzyszyły są nie do opisania, a z pewnością druga ich dawka jeszcze przede mną, ponieważ planuję zapoznać się z ekranizacją.

#1 'Najszczęśliwsza' Max Czornyj


Max Czornyj to moje ubiegłoroczne odkrycie. Co prawda czytałam tylko jedną jego książkę, więc powinnam być daleka od wydawania ogólnych wniosków, ale chcę zapoznać się z całą twórczością autora. A ten tytuł to zdecydowanie numer jeden wśród książek, które przeczytałam w 2018!


Jak wygląda wasze zestawienie? Które książki okazały się najlepsze w 2018?

~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger