#128 'Niezwykły pies Bruno' Ewa Zienkiewicz


Książki z psami w roli głównej biorę i czytam w ciemno. Tak już mam, że słabość do tych czworonogów sprawia, że chętnie czytam ich historie. Czy w przypadku tego tytułu było tak samo i książka mi się podobała?


'Słowa sprzedawcy wciąż dźwięczały mi w uszach. Nie brałam pod uwagę, że pies na zawsze zostanie u mnie. Że stanie się moim psem.'


Julia jest kobietą, która zaczyna swoje życie na emeryturze. Całe życie pracowała i była czymś zajęta, więc ciężko jest przyzwyczaić się jej do nowego życia. Tym bardziej, że mieszka sama, ponieważ synowie przeprowadzili się za granicę, a były mąż mieszka ze swoją nową narzeczoną. Pewnego dnia do klamki jej drzwi zostaje przywiązany jamnik. Kobieta nigdy wcześniej nie miała psa, ale jak mogłaby go zostawić? Z początku liczy na to, że właściciel szybko się znajdzie, jednak po pewnym czasie okazuje, że Bruno jest jej nowym towarzyszem. I to jakim! Dzięki niemu kobieta znalazła nowe hobby, zaczęła spotykać się z ludźmi, a Bruno we wszystkim jej towarzyszył!


'Jeśli sprawa dotyczy hobby, granica wieku i różnica płci znikają. Człowiek może być zaakceptowany przez wszystkich, którzy podzielają jego namiętność.'


Po raz kolejny potwierdził się fakt, że pies to najlepszy przyjaciel człowieka. Nie dość, że jest niezastąpionym towarzyszem codziennego życia to sprawia także, że człowiekowi chce się żyć. Codzienne spacery, opieka, przytulanie, zabawy. Czego chcieć więcej? Pies w zamian obdaruje właściciela nieograniczoną miłością.

W przypadku Julii Bruno stał się psem, który popchnął kobietę do nowego. Widząc jak pies jest zainteresowany wodą, postanowiła zająć się wędkarstwem. Dzięki temu poznała nowych ludzi, zawarła nowe przyjaźnie na całe życie. Gdyby nie Bruno z pewnością dłużej zajęłoby jej poszukiwanie nowych zajęć podczas wolnych dni na emeryturze.

Polecam! Lekka i przyjemna lektura na wieczór lub dwa. Z pewnością spodoba się miłośnikom psów, ale także każdemu, kto lubi sięgać po niezobowiązujące historie.


'Od kiedy w moim domu zamieszkał znaleziony pies, a ja jako hobby wybrałam wędkarstwo, moje horyzonty poszerzyły się i postanowiłam, że będę je nadal rozszerzać.'


OCENA:  8/10

Za książkę dziękuję Wydawnictwu:
~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger