#127 'Nigdy nie zapomnisz' Kathryn Croft


Jakiś czas temu miałam okazję przeczytać poprzednią książkę autorki i po jej zakończeniu postanowiłam, że z pewnością sięgnę po kolejne. Udało się i mam za sobą najnowszy tytuł. Czy okazał się równie dobry jak poprzedni?


'Zamykam oczy i zastanawiam się, jak to możliwe, że nie zginęłam.'


Leah żyje w ukryciu. Nie dosłownie, ale ukrywa się przed światem. Nie nawiązuje nowych znajomości, nie potrafi stworzyć związkuz mężczyzną. Jej zachowanie nie jest jednak bez przyczyny. W przeszłości wydarzyło się coś, co sprawiło, że Leah nie potrafi żyć normalnie. Stara się o tym za wszelką cenę zapomnieć. W momencie, kiedy myśli, że jej się to udaje, ktoś próbuje przypomnieć jej o zdarzeniach z przeszłości. Kto to jest i czego oczekuje od kobiety?


'Nie wymażesz przeszłości, ale możesz zadbać o to, żeby nie żyć pod jej dyktando w przyszłości. Karanie siebie nic nie zmieni. A i tak już wystarczająco długo to robiłaś.'


Historia przedstawia wpływ wydarzeń z przeszłości na życie teraźniejsze. Decyzje, które podejmujemy w młodości, ciągną się za nami latami. Jednym łatwiej jest o tym zapomnieć i wymazać przeszłość, a innym wręcz przeciwnie. Leah należy właśnie do drugiej grupy osób. 

Z każdym kolejnym rozdziałem poznajemy ciemne zakamarki przeszłości Leah. Wydarzenia przeplatają się, raz poznajemy teraźniejszość, a następnie odkrywamy historię z przeszłości. Lubię w ten sposób prowadzoną fabułę. W najnowszej powieści Kathryn Croft zabrakło mi jednak napięcia. Dość szybko domyśliłam się większości wydarzeń i zakończenia powieści. Mimo to jednak książkę czytałam z przyjemnością i cieszę się, że miałam okazję ją poznać.


'Ale czy nawet ktoś tak pokręcony jak ja nie zasługiwał na szczęście? Najwyższa pora, żebym spróbowała odbudować swoje życie.'


Jeśli nie znacie jeszcze twórczości autorki to warto ją poznać. Zachęcam do zapoznania się zarówno z tym, jak i poprzednimi tytułami. Nie jest to thriller, który od początku do końca trzyma w napięciu, jednak warto poznać historię Leah!


'Teraźniejszość i przyszłość są ważniejsze niż przeżywanie na nowo przeszłości.'


OCENA:  7/10

Za książkę dziękuję Wydawnictwu:
~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger