!TOP 3! #13 (nie)książkowe gadżety


Macie tak, że jak jakaś książka czy seria na dłużej zapadną wam w pamięci to poszukujecie gadżetów z nią związanych? Albo jeśli lubicie ładne i kolorowe zakładki czy kubki to zbieracie je i kupujecie wciąż nowe mimo, że zaczyna brakować na nie miejsca? Z pewnością! Chciałam w październikowym rankingu pokazać kilka z moich gadżetów, które mam w domu.

#3 figurki Funko Pop!

Chyba każdy przynajmniej słyszał o tych figurkach. Nie miałam nigdy parcia na to, aby mieć ich całą masę, ale kilka chciałam mieć. Między innymi Zgredka i Lunę. Samo wykonanie jest niesamowicie staranne, a figurki są urocze. Czy powiększę swoją kolekcję? Nie wiem, ale te dwie figurki są świetnym uzupełnieniem miejsca na regale.

#2 obudowy na telefon

Telefon jest przedmiotem, który towarzyszy mi praktycznie codziennie. Nic więc dziwnego, że chcę, aby ładnie wyglądał. Jeśli chodzi o obudowy to jest ich ogromny wybór. Ja postawiłam na te miękkie z wzorami z Harrego Pottera. Jest ich całe mnóstwo, póki co wybrałam i korzystam z tych trzech ze zdjęcia. Ale to jeszcze nie koniec... :)

#1 zakładki do książek

Kolejna rzecz, bez której nie mogę się obejść. Z czytnika korzystam jeszcze stosunkowo rzadko, więc zakładki są mi niezbędne. Moje ulubione w ostatnim czasie to te zakupione w Molom. Grafiki mają świetne, wybór też coraz większy, a dodatkowo cena za sztukę nie jest wygórowana. Jak widać mam ich już pięć i korzystam na zmianę. Jak mi się znudzą to z pewnością zamówię kolejne :)


Macie przedmioty związane z książkami bezpośrednio lub nie, które moglibyście umieścić w takim zestawieniu? Podzielcie się swoimi propozycjami!

~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger