książka do kolorowania 'Dwór cierni i róż'

Jako dziecko uwielbiałam kolorowanki. Swego czasu dużą popularnością cieszyły się też te antystresowe. Obecnie powstaje coraz więcej książek do kolorowania, które są uzupełnieniem popularnych serii książkowych. Nie tak dawno swoją premierę miała kolorowanka tematycznie związana z uwielbianym 'Dworem cierni i róż'.



Książka wydana jest przepięknie. Format jest większy niż zeszytowy, wszystkie szczegóły są widoczne. Na kolejnych kartach umieszczone zostały sceny z pierwszej części przygód Feyry i pozostałych bohaterów Dworów.



Obok każdej ilustracji umieszczone zostały cytaty z książki. Możemy zatem jednocześnie kolorować i przypomnieć sobie konkretne sceny/cytaty. Rozwiązanie jest świetne, ponieważ ja sama nie pamiętam wszystkich szczegółów, a chętnie je sobie przypomnę bez konieczności sięgania po cały tom.



Jestem pod wrażeniem ilustracji i samej książki. Cieszę się, że mam ją w swojej kolekcji. Jest atrakcyjnym uzupełnieniem serii, którą pokochałam. Ponadto rysownik przedstawił wizerunki wszystkich postaci, co wpłynęło na moją wyobraźnię i pozwoliło mi w głowie zweryfikować czy przedstawiłabym głównych bohaterów w ten sam sposób.



Lubicie kolorowanki? Macie jakieś w swojej kolekcji? A jeśli tak, to kolorujecie ilustracje czy sama kolorowanka ma raczej wartość kolekcjonerską?










~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger