podsumowanie miesiąca #15 CZERWIEC


Wakacje się zaczęły, ale na szczęście upały jeszcze nie dają w kość. Mam nadzieję, że tak będzie cały czas, bo tak wysokie temperatury w mieście to ogromna katorga! W sensie czytelniczym standardowo, więc jestem zadowolona. Ale do rzeczy:



najlepszy post: najchętniej czytaną recenzją była 'Przepaść' i najnowszy 'Simon oraz inni homo sapiens'
ogólna liczba wyświetleń: 19 202
wyświetlenia w czerwcu: 696
ogólna liczba obserwatorów: 164  (wzrost o: 0 )
liczba przeczytanych książek: 5
ilość rozpoczętych książek: 1
liczba przeczytanych stron: 1 974
średnia liczba stron dziennie: 66

najlepsza książka: właściwie wszystkie przeczytane książki nie dostały oceny niższej niż 8/10, jednak jeśli miałabym zdecydować się na tę najepszą to wybrałabym historię Simona z 'Simon oraz inni homo sapiens'
najgorsza książka: brak

Jak wyglądał Wasz czerwiec? I jak plany wakacyjne? Odpoczynek czy może dwa miesiące z książkami? :)


~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger