!TOP 3! #11 okładki z mojej półki


Zdarza się tak, że czasem to nie opis książki jest znaczący. To piękna okładka zwraca na siebie naszą uwagę i ze względu na nią decydujemy się na zakup. W dzisiejszym rankingu pokażę wam trzy okładki, które moim zdaniem są najładniejsze ze wszystkich, które posiadam.


#3 'Gniazdo' Cynthia D'Aprix Sweeney


Pamiętam jak weszłam do empiku i postanowiłam, że to ten dzień, w którym kupię jakąś książkę. Nie miałam sprecyzowanego planu, więc wzięłam pierwszą, której okładka wpadła mi w oko. Niestety nie jestem w stanie określić jeszcze jak wygląda sprawa z treścią, jednak mam nadzieję, że będzie równie dobra jak okładka, która jest przepiękna!

#2 'Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender' Leslye Walton


Książkę chciałam przeczytać ze względu na tytuł. Sama okładka okazała się równie ładna, a złote pióro na niebieskim tle prezentuje się pięknie! Opowieść okazała się równie ciekawa i interesująca, a całość prezentuje się cudownie.

#1 'Ślad po złamanych skrzydłach' Sejal Badani



Tutaj sytuacja wyglądała inaczej, ponieważ książkę wybrałam ze względu na treść. Jak już ją otrzymałam okazało się, że oprócz porywającej historii otrzymałam książkę w przepięknej oprawie. Na chwilę obecną jest to chyba najładniejsza z okładek, które mam w swojej biblioteczce.


Posiadacie w swoich zbiorach jakieś najpiękniejsze okładki? Jeśli tak to jakie?

~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger