#73 'Pretty happy' Kate Hudson






TYTUŁ: Pretty Happy. Przepis na pokochanie siebie
AUTOR: Kate Hudson
TŁUMACZENIE: Karolina Łachmacka
WYDAWNICTWO: Kobiece
LICZBA STRON: 256









Zdecydowałam się na ten poradnik ze względu na autorkę i formę wydania. Przeczytałam go bardziej z ciekawości niż chęci zmiany swojego życia, ale dowiedziałam się kilku ciekawych rzeczy.


'Nie czekaj, aż szczęście ci się przytrafi. Sama po nie sięgnij! Zacznij teraz! Bez zastanowienia!'


Kate Hudson nie trzeba nikomu przedstawiać. Znana jest z wielu filmów i z pewnością każdy widział przynajmniej jeden, w którym grała. Przedmiotem książki nie jest jednak aktorstwo, a zdrowy styl życia. Właśnie ten temat został wzięty przez aktorkę na tapetę i przedstawiony w prosty sposób.

Na pierwszy rzut oka po otwarciu książki wzrok przyciągają piękne fotografie. Kate na wstępie zaznacza, że nie jest to książka o jej życiu prywatnym, zatem nie wyciągniemy z niej jakichkolwiek tematów do plotek. Aktorka zamieściła natomiast wiele zadań motywacyjnych oraz takich, które pomogą określić zarówno swój stan zdrowia jak i kondycję. Znajdziemy przykładowe ćwiczenia na każdy dzień, czy dobór wysiłku fizycznego według własnych upodobań.

Książka została podzielona na rozdziały, w których aktorka porusza konkretną tematykę. W trakcie lektury mamy możliwość rozwiązania testów na poziom stresu, czy typ osobowości lub organizmu. Ta część podobała mi się najbardziej, ponieważ lubię tego typu zadania, aby później sprawdzić czy rozwiązany typ zgadza się z tym, jak faktycznie się czuję czy jaki jest mój charakter.

Cała książka wydana jest w bardzo ładny sposób, ozdobiona mnóstwem zdjęć i ilustracji. Sama treść także przedstawiona została w łatwy do przyswojenia sposób. Mimo iż wiem, że poradniki nie są dla mnie i niewiele wynoszę z przeczytanej treści to ten czytałam z przyjemnością i mogę polecić go każdemu, kto chciałby chociażby rozwiązać kilka testów lub uzyskać szczegółowe informacje na temat diety czy oczyszczenia organizmu z toksyn.


'Czasami potrzebujemy zwolnić, by na nowo spojrzeć na to, co nas otacza - na naszą sytuację, nasze myśli i uczucia, nawet na całe nasze życie. I byśmy nie brali wszystkiego śmiertelnie poważnie.'



OCENA:  8/10

Za książkę dziękuję Wydawnictwu:
~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger