podsumowanie miesiąca #7 PAŹDZIERNIK



Jesień w pełni. Pogoda deszczowa i ponura, nie ma chęci na cokolwiek. Nie zmieniło to jednak wiele w ilości przeczytanych książek, cel spełniony!


najlepszy post: najwięcej wyświetleń było pod recenzją Lab Girl, co mnie nie dziwi, bo sama książka zdecydowanie zasługuje na liczne grono czytelników!
 
ogólna liczba wyświetleń:  9 485
wyświetlenia w październiku: 1 042

ogólna liczba obserwatorów: 122  (wzrost o: 1 )
liczba przeczytanych książek: 5
ilość rozpoczętych książek: 1
liczba przeczytanych stron: 2 412
średnia liczba stron dziennie: 78

najlepsza książka: wszystkie przeczytane książki na swój sposób spełniły moje oczekiwania, jednak październik stał pod znakiem Dworów (tom 1, tom 2). Seria trafiła idealnie w moje upodobania, tym samym to właśnie dwa pierwsze tomy były najlepszymi książkami, która przeczytałam w minionym miesiącu.
najgorsza książka: brak

Październik spełnił wasze oczekiwania? Jesteście zadowoleni z własnych wyników?

~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger