UNBOXING #5 urodzinowy

Urodziny (czas mija, jestem stara!) to dobry czas na to, żeby poza wymarzonymi prezentami dostać też kilka książek. Tak oto w tym roku oprócz jednego tytułu, którego nie mogłam się już doczekać dostałam także box, którego wnętrza nie znałam.

Zdecydowałam się na 'Klątwę Przeznaczenia', bo naprawdę głośno jest o tej pozycji. Poza tym, fantastyka! Lubię ten gatunek, więc mam nadzieję, że sama książka również przypadnie mi do gustu i cały rozgłos nie jest przereklamowany :) Ponadto wybrałam pudełko od bokinabox. Dlaczego? Bo można było w krótkiej ankiecie określić jaki gatunek i z jakiego okresu mnie interesuje, co uznałam za dobre rozwiązanie.

W środku znalazłam 'Światło, które utraciliśmy'. Nie ukrywam, że obawiałam się odrobinę, że znajdę książkę, którą mimo wszystko już mam w domu, ale udało się! I to jeszcze pozycja, którą miałam na liście i którą naprawdę chciałam przeczytać!

Oprócz książki w środku była też zakładka (a tych nigdy za wiele), żółte kartki samoprzylepne i takie małe z misiami do zaznaczania fragmentów/cytatów w książce. No i ten śmieszny niebieski przedmiot, który montuje się na kciuk i książka ma się nie zamykać podczas czytania, ale nie wiem czy będę akurat z tego korzystać :)




Ogółem jestem zadowolona. Znalazłam to, co chciałam i mam kolejne dwie pozycje, które powiększyły zaległości, ale jednocześnie są takimi, których jestem ciekawa i chcę je przeczytać! :)


~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger