LBA #2 Book TAG





Otrzymałam właśnie kolejną nominację do LBA od Marysi z More and book. Inne pytania, więc zapraszam! 







(tym razem na zdjęciu Teodor) 



1. Słuchasz muzyki podczas czytania?

Nie słucham, rozprasza mnie. Czasem nawet telewizor w tle mnie rozprasza. Paradoksalnie, jadąc tramwajem czytam i jestem maksymalnie skupiona, także wychodzi na to, że tylko w domu potrzebuję absolutnej ciszy.

2. Oglądasz jakieś seriale? Jeśli tak, to jakie?

Obejrzałam całą Plotkarę, Pamiętniki Wampirów, One Tree Hill i 90210. Jestem w trakcie The Originals i The Fosters, ale nie oglądam regularnie, więc kilka odcinków mam do nadrobienia. Swego czasu oglądałam też Pretty Little Liars, ale skończyłyśmy w jednym punkcie i właściwie na tym koniec.
3. Jakie masz nawyki związane z czytaniem?

Jeśli chodzi o nawyki to właściwie najgorszego się oduczyłam, czyli czytanie zakończenia w trakcie lektury. Wiem, straszny nawyk...

4. Masz jakieś hobby poza czytaniem?

Zdecydowanie koncerty! Uwielbiam jeździć na koncerty i swego czasu jeździłam na każdy koncert mojej idolki. Teraz ze względu na brak czasu nie jest to już tak intensywne, ale to zdecydowanie zawsze było moim ulubionym hobby!

5. Jaki język chciał(a)byś biegle opanować?

Chciałabym mówić biegle po angielsku. Wiadomo, że uczyłam się w szkole, na studiach i właściwie w jakimś stopniu umiem, ale nie odświeżam sobie wszystkiego, więc w gruncie rzeczy pewnie jest z nim u mnie kiepsko. A szkoda...

6. Masz jakieś plany czytelnicze na wakacje?

Nie mam planów, czytam w swoim tempie i jak mam czas, więc nie robię planów.

7. Co Cię zmotywowało do blogowania?

Właściwie nie miałam konkretnej motywacji. Pewnego dnia pomyślałam, że w sumie chciałabym założyć bloga i to zrobiłam.

8. Zawsze masz przy sobie książkę?

Zawsze jak jadę do pracy. No i w domu zawsze są jakieś książki, których jeszcze nie czytałam.

9. Jaka jest Twoja wymarzona praca?

Nie mam, w ogóle mogłabym nie pracować.

10. Masz jakieś zwierzę, jeśli nie, to chciał(a)byś mieć?

Mam, dwa maltańczyki. Gucio i Teodor. Najukochańsze stworki na całym świecie!

(Teodor i Gucio)

11. Co myślisz o ekranizacjach książek?

Lubię, oglądam, jednak utwierdzam się w przekonaniu, że zawsze są gorsze od samej książki. Wyjątkiem jest Harry Potter, którego ekranizacje mimo wszystko lubię równie bardzo jak książki. Jedno i drugie znam właściwie na pamięć, ale nigdy mi się nie nudzi!

***
Moje pytania:

1. Książka papierowa czy ebook?
2. Czytasz jedną książkę, czy zaczynasz kilka w tym samym momencie i czytasz równocześnie?
3. Twarda czy miękka oprawa?
4. Okładki oryginalne czy filmowe (jeśli oczywiście książka miała ekranizację)?
5. Gdzie kupujesz książki?
6. Wolisz czytać nowości od razu po premierze czy czekasz chwilę, aż emocje opadną i dopiero wówczas sięgasz po daną pozycję?
7. Wolisz czytać pojedyncze książki czy całe serie?
8. Pod jakim kątem dobierasz książki, które chcesz przeczytać?
9. Jaki jest Twój ulubiony gatunek?
10. Jaką książkę zabrałabyś ze sobą w miejsce, w którym miałabyś spędzić czas tylko z nią?
11. Podobnie jak poprzednio, odwiedzasz mój blog regularnie czy raczej nie? :)

Nominuję:


Powodzenia i dajcie znać w komentarzu jak odpowiecie na pytania! :)

~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger