UNBOXING #1 biblioteka Hogwartu


Jak tylko na stronie wydawnictwa Media Rodzina przeczytałam, że rozpoczęła się przedsprzedaż podręczników z Hogwartu, od razu je zamówiłam. Przed chwilką był u mnie kurier i pomyślałam, że to dobry pomysł na pierwszy na blogu unboxing.



Zamówiłam książki bezpośrednio na stronie wydawnictwa, ponieważ nie ukrywając, liczyłam na jakieś fajne gadżety, którymi powiększę swoją małą, potterową kolekcję. Nie zawiodłam się.

 

W paczce znajdziemy więc oprócz książek naklejkę, zakładkę i trzy pocztówki z ilustrowanego wydania książki 'Harry Potter i Komnata Tajemnic'. (był też plakat promujący Przeklęte Dziecko, jednak nie mam możliwości, aby powiesić go na ścianie, więc zdjęci niestety nie ma)




 

Nowe wydania oprócz wielkością i ujednoliconym sposobem wydania (okładki zdecydowanie pasują do siebie jako komplet, czego nie było w przypadku poprzednich wydań) różnią się przede wszystkim tym, że w środku są piękne ilustracje. Dzięki nim możemy w głowie uporządkować sobie pewne obrazy, bądź sprawdzić czy nasze wyobrażenia pokrywają się z tymi, które miał ilustrator. 

Jestem zadowolona. Pierwsze wydania mają oczywiście wartość kolekcjonerską i nie można ich już nigdzie dostać (chyba, że chcemy wydać majątek na portalach aukcyjnych). Nowe są więc świetnym pomysłem dla osób, które nie miały jeszcze okazji się z nimi zapoznać jak i dla takich potterowych maniaków jak ja, którzy nie potrafią przejść obok nowej pozycji serii :)


~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger