!TOP 3! #1 Harry Potter



Nie zawsze jestem w stanie w ciągu tygodnia przeczytać i napisać recenzję (praca, praca, praca). Pomyślałam więc, że fajnie będzie raz w miesiącu umieścić ranking moich ulubionych książkowych (i nie tylko) bohaterów/tytułów/wydarzeń itp. Nie będzie tutaj tak monotonnie, a z czasem może lepiej poznamy nawzajem swoje upodobania i małe rankingi :) Zaczynajmy!


Pierwszym rankingiem będzie oczywiście mój przeulubiony Harry Potter. Na początek tak ogólnie, czyli top 3 najlepszych dla mnie części opowieści o świecie magii i czarodziejstwa:

 #3 Harry Potter i Kamień Filozoficzny


Od tego wszystko się zaczęło. Znajduje się więc w rankingu z sentymentu, a co! Pamiętam jak dziś jak koleżanki w podstawówce szalały za przygodami Harrego Pottera, a ja patrzyłam na wszystko z boku, bo nie znałam i sama nie wiedziałam czy chcę poznać. Po jakimś czasie pożyczyłam pierwszą część i od tego czasu jest to moja ulubiona seria ever!

 #2 Harry Potter i Insygnia Śmierci

 

Czekałam na tą część i na zakończenie całej serii, mając mieszane uczucia. Z jednej strony byłam ciekawa jak to wszystko będzie i jak historia się zakończy, a z drugiej czułam smutek, że to już naprawdę KONIEC! Oczywiście nie zawiodłam się, chociaż płakałam jak umierał Zgredek czy Snape. Mimo wszystko podziwiam to, jak Rowling stworzyła cały świat i jak sprawnie z każdą częścią aż do samego końca potrafiła wciągnąć czytelnika. Czytałam te książki miliony razy i nigdy mi się nie znudzą.

#1 Harry Potter i Czara Ognia


Dlaczego akurat czwarta część? Chyba sama idea Turnieju Trójmagicznego bardzo mi się spodobała. Uwielbiam konkurencję ze smokiem. Lubię też ciapowatego jeszcze wtedy Nevilla i podobały mi się Mistrzostwa Świata w Quidditchu. Scena na cmentarzu wciąga mnie za każdym razem, mimo iż wiem, jaki będzie miała finał. Z początku nie miałam jeszcze swojego egzemplarza, a pożyczony leżał miesiącami na półce i czytałam go w kółko.


Ciężko było wybrać trzy najlepsze, bo uważam, że wszystkie części są warte tego, aby znaleźć się na pierwszym miejscu. Nie miałoby to jednak sensu, musiałam wybrać. Harry Potter to zdecydowanie moje dzieciństwo, ale też teraźniejszość.

Ciekawa jestem jak wygląda Wasz ranking. Podzielcie się ze mną swoimi typami :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger