#497 'Klub' Ellery Lloyd

 

Przez długi czas odkładałam tę książkę na bok, bo nie byłam pewna czy mam na nią ochotę. Ostatecznie nadszedł na nią czas, czy było warto?

'I być może właśnie wtedy - ale tylko być może - dociera do ciebie, że jest to ni mniej, ni więcej dokładnie taki koniec, na jaki zasłużyłeś.'

Ned Groom jest właścicielem ekskluzywnych klubów dla celebrytów. Razem z bratem właśnie otwierają najnowszy z nich - Island Home. W związku z tym na wydarzenie zaprosili wielu wpływowych gości ze świata filmu, muzyki i tym podobne. Pod koniec trwającego cały weekend otwarcia niestety niektórzy zaginęli, a w międzyczasie znaleziono też ciała. Kto za to odpowiada? I dlaczego dla kilku osobistości ten weekend zakończył się tragicznie?

Historia przedstawiona jest z kilku perspektyw. Mamy więc asystentkę, kierowniczkę sprzątaczy oraz osobę odpowiedzialną za werbowanie i zapraszanie do klubu celebrytów. Są to skrajnie różne perspektywy, bo i każde z tych środowisk jest inne. Mimo to poznajemy od kuchni funkcjonowanie klubu i świat bogatych gości. A świat ten jest zepsuty i pełen intryg, które prowadzą do najgorszego.

Same rozdziały są stosunkowo krótkie, zatem przez książkę się płynie i czyta naprawdę bardzo szybko. Język i historia też nie są skomplikowane, więc mamy przyjemną dawkę rozrywki w kolorowym świecie bogaczy.

'Próbujesz zrobić coś dobrego, ale przez cały czas obsesyjnie myślisz o ludziach, których nigdy nie spotkałeś i nigdy nie spotkasz, a którzy cię nienawidzą i szczycą się tym, jak bardzo cię nienawidzą, i czekają na twój upadek.'

Wbrew krążącym opiniom, podobała mi się ta książka. Sięgałam po nią ze średnim nastawieniem i miło się zaskoczyłam. Nie jest to krwawy kryminał, ani trzymający w napięciu thriller, ale mamy historię z zagadką w tle, której jesteśmy ciekawi. Narracja poprowadzona jest w taki sposób, że czyta się naprawdę szybko i z zainteresowaniem. Osobiście polecam, jeśli szukacie czegoś lżejszego.

'Często zastanawiała się, jak to jest wiedzieć, że się kogoś zabiło. Często zastanawiała się, jak to jest mieć czyjeś życie w swoich rękach.'

OCENA: 7/10

za książkę dziękuję Wydawnictwu:

~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger